Your Title Your Title

Terras en Tuingereedschap

Vraag en Antwoord

Bestellen

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knopt "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief.

 

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is ook mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op om een afspraak te maken.

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur. 

 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

 

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.


---------------

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

U kunt betalen via iDeal of overschrijving.

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.
- Overschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen.*

De betaling loopt via onze betalingsprovider IcePay. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.

 

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via iDeal worden indien voorradig direct geleverd.
Bestellingen betaald via overschrijving worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven.
Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg.

Hoe werkt betalen middels overschrijving?

U kiest in het bestelproces voor "overboeken", in het scherm ziet u alle betaalspecificaties, deze ontvangt u na bevestigen ook in de email. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling!


---------------

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

De bezorgkosten binnen Nederland worden zo minimaal mogelijk gehouden en zijn afhankelijk van het gewicht van het bestelde artikel.  Voor bestellingen gedaan vanuit het buitenland of opgegeven verzendadressen in het buitenland moeten wij u naast de al betaalde verzendkosten extra verzendkosten berekenen. Voor dat wij tot verzending overgaan zullen wij hierover contact met u opnemen.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Bestellingen die via iDeal direct afgerekend worden kunnen wij indien voorradig u direct de volgende dag verzenden. Wanneer wij niet uit voorraad kunnen leveren duurt het gemiddeld niet langer dan 3 tot 5 dagen voordat wij uw bestelling kunnen verzenden. Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving dan wordt uw bestelling aan PostNL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt de afwerking van de betaling 1 tot 2 werkdagen.  PostNL bezorgt het pakket  'aangetekend'. Dit betekent dat u als ontvanger op het huisadres moet tekenen voor ontvangst. Ook mag een buurman/buurvrouw op zijn/haar adres tekenen voor ontvangst en daarna het pakket namens u in ontvangst nemen. 

 

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De voorraad is actueel aangegeven op onze site. Veel van de produkten hebben wij voldoende op voorraad, mocht een artikel niet op voorraad zijn dan zal de uitlevering een aantal dagen later plaatsvinden.

 

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

 

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met PostNL. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag. PostNL bezorgt het pakket  'aangetekend'. Dit betekent dat u als ontvanger op het huisadres (is verzendadres) moet tekenen voor ontvangst. Ook mag een buurman/buurvrouw op zijn/haar adres tekenen voor ontvangst en daarna namens u het pakket in ontvangst nemen. 

 

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt PostNL nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van PostNL en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde aangegeven PostNL afhaalpunt.

 

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL.


---------------

Retouren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dit kan door de aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour te sturen. In deze periode kan de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking teruggestuurd worden. U dient eerst contact op te nemen met de klantenservice om uw retour aan te melden. Vermeld daarbij ook uw ordernummer voor een snellere afhandeling.

 

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzijn anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

 

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen 8 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 8 werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neemt u contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen.


---------------

Garantie

Welke garantie bieden jullie?

Bekijk onze speciale garantie pagina. Daar vind u antwoord op alle garantie vragen.

 

Hoe maak ik gebruik van jullie garantie?

Bekijk onze speciale garantie pagina. Daar vind u antwoord op alle garantie vragen.